piece na olej przepracowany
pomnik żeliwnego grzejnika (wykonany przez lokalnego artystę rzeźbiarza Nikołaja Kuklewa). Powyżej urządzenia, w świetle okna z grubą kotarą, wyleguje się w cieple kot.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/GrzejnikGrzejniki konwekcyjneGrzejniki gazowe akumulacyjne Może to być piec kaflowy, wyposażony w palnik gazowy zamiast spalania węgla. Także istnieją grzejniki żeliwne wyposażone w cegłę szamotową, która zapewnia właściwości akumulacyjne. Wady i zalety: Powolne nagrzewanie się pomieszczeń. Równomierna temperatura w pomieszczeniu. Długie utrzymywanie ciepła. Grzejniki konwekcyjne Grzejniki konwekcyjne ogrzewają pomieszczenie w wyniku przepływu masy powietrza wewnątrz radiatora grzejnika, w wyniku czego następuje jego ogrzanie. Przepływ może być grawitacyjny (wówczas powietrze przepływa w sposób naturalny, co wynika z różnicy gęstości powietrza spowodowanej różnicą jego temperatury) lub wymuszony (przepływ powietrza wymusza wentylator). Grzejniki zasilane są prądem elektrycznym lub wodą. Woda dostarczana jest instalacją centralnego ogrzewania (CO). Wady i zalety: ?mieszanie? powietrza w pomieszczeniu, relatywnie średnia prędkość nagrzewania pomieszczenia, łatwość regulacji temperatury, stabilność w utrzymaniu temperatury w pomieszczeniu, mniejsza powierzchnia grzejnika w stosunku do grzejników radiacyjnych (wada) większe nierównomierności w ogrzewaniu powietrza, ciepłe powietrze unosi się do góry. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ogrzewanie Najpopularniejsze usługi elektryczne Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.
pomnik żeliwnego grzejnika (wykonany przez lokalnego artystę rzeźbiarza Nikołaja Kuklewa). Powyżej urządzenia, w świetle okna z grubą kotarą, wyleguje się w cieple kot.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/GrzejnikGrzejniki konwekcyjneGrzejniki gazowe akumulacyjne Może to być piec kaflowy, wyposażony w palnik gazowy zamiast spalania węgla. Także istnieją grzejniki żeliwne wyposażone w cegłę szamotową, która zapewnia właściwości akumulacyjne. Wady i zalety: Powolne nagrzewanie się pomieszczeń. Równomierna temperatura w pomieszczeniu. Długie utrzymywanie ciepła. Grzejniki konwekcyjne Grzejniki konwekcyjne ogrzewają pomieszczenie w wyniku przepływu masy powietrza wewnątrz radiatora grzejnika, w wyniku czego następuje jego ogrzanie. Przepływ może być grawitacyjny (wówczas powietrze przepływa w sposób naturalny, co wynika z różnicy gęstości powietrza spowodowanej różnicą jego temperatury) lub wymuszony (przepływ powietrza wymusza wentylator). Grzejniki zasilane są prądem elektrycznym lub wodą. Woda dostarczana jest instalacją centralnego ogrzewania (CO). Wady i zalety: ?mieszanie? powietrza w pomieszczeniu, relatywnie średnia prędkość nagrzewania pomieszczenia, łatwość regulacji temperatury, stabilność w utrzymaniu temperatury w pomieszczeniu, mniejsza powierzchnia grzejnika w stosunku do grzejników radiacyjnych (wada) większe nierównomierności w ogrzewaniu powietrza, ciepłe powietrze unosi się do góry. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ogrzewanie Najpopularniejsze usługi elektryczne Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.